CRO

Conversieoptimalisatie

Conversie optimalisatie (CRO): meer halen uit je website

Een effectieve website is meer dan een digitaal visitekaartje. Met conversie optimalisatie zorgen we ervoor dat jouw website niet alleen bezoekers trekt, maar ook klanten oplevert. Door de gemiddelde sessieduur te verlengen en het bouncepercentage te verlagen, maken we van jouw website een krachtige marketingtool. Dit betekent direct meer leads, aankopen en contactmomenten.

Wat is conversie optimalisatie?

Conversie optimalisatie richt zich op verbeteren van de gebruikerservaring van je website, zodat bezoekers eerder overgaan tot een gewenste actie, zoals een aankoop, inschrijving of contactopname. Dit doen we door data te analyseren, knelpunten te identificeren en strategische verbeteringen door te voeren. CRO en UX, gebruikerservaring, gaan dus hand in hand!

CRO bureau met een datagedreven aanpak

Conversie optimalisatie is een datagedreven discipline. We maken gebruik van krachtige tools zoals Hotjar, Microsoft Clarity en Google Analytics 4 om bezoekersgedrag diepgaand te analyseren. Deze tools geven inzicht in waar bezoekers tegen obstakels aanlopen, hoe ze door de website navigeren en welke elementen hun aandacht trekken of juist afleiden. Met deze waardevolle inzichten identificeren we knelpunten en kansen voor optimalisatie, met als doel het verhogen van het conversieratio.

Waarom kiezen voor Online Klik?

Kantoortuin Online Klik

Daniëlle van Essen

Eigenaresse / Online marketing strateeg

Haal meer uit je website

Wil je meer leads, aankopen en contactmomenten uit jouw website halen? Met onze datagedreven conversie optimalisatie verbeteren we de gebruikerservaring en verhogen we het conversieratio. Vul het formulier in en ontdek hoe we meer uit jouw website halen.

Hidden
Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.