Richard is SEA-specialist bij Online Klik, maar achter die functietitel schuilt een veelzijdig en gedreven persoon. Zijn passie voor voetbal mag dan niet de kans hebben gekregen om profvoetballer te worden, maar als SEA-specialist laat hij zijn concurrenten ver achter zich. Zijn gedrevenheid om altijd het beste te leveren, ongeacht het tijdstip, maakt hem een onmisbare schakel binnen het team.
Richard is verantwoordelijk voor het beheren en optimaliseren van betaalde advertenties op verschillende platforms. Google, Bing en Marketplaces zijn slechts enkele platformen waarop hij excelleert. Met een scherp oog voor data, past Richard continu zijn strategieën aan om het maximale uit elke campagne te halen. De snel veranderende markt vereist flexibiliteit, en Richard is altijd klaar om met nieuwe ideeën te komen en ze meteen in te zetten voor tastbare resultaten.
Een belangrijk advies dat Richard heeft gekregen, is om positief te zijn en te genieten van het leven, vooral in zijn jongere jaren. Met die positieve instelling gaat hij ook het werk in. En dat zien zijn collega’s maar al te goed. Want als er iemand altijd vrolijk binnenkomt, dan is het wel Richard!